top of page
Det är viktigt för oss att ni kunder ska känna er trygga med vårt system. Vi finns på plats måndag till fredag för att hjälpa dig.

Support

Via vår Helpdesk får du supporthjälp av våra kompetenta medarbetare. De hjälper dig med allt från enkla användarfrågor till problemlösning, avhjälpande av fel med mera när det gäller våra produkter.

 

Alla våra Castorkunder har kostnadsfri support hos när det gäller:

- frågor om programfunktioner

- oönskade händelser/buggar i programmen

- nya versioner (arbete för hantering av nya versionen tillkommer)

Konsultation

I övriga frågor kan du kontakta våra verksamhetskonsulter på info@prosona.se om du vill använda dig av våra konsulttjänster. Hör av dig för en offert.

 

Exempel på vad våra konsulter kan hjälpa er med:

- uppsättning av ny användare, ärendetyp eller annan inställning

- nyinstallation eller uppgradering

- databashjälp

- rådgivning

- utbildning

 

Önskemål

Om ditt ärende är ett önskemål eller förbättringsförslag skriver du in det här.

 

 

Nedan är de kanaler du kan kontakta oss på, välkommen att höra av dig.

​HELPDESK

Vi hanterar support via vår Helpdesk, där du som är Castoransvarig loggar in och registrerar ditt supportärende. Genom att använda Helpdesk får du tillgång till hela Prosonas team som resurs. Logga in r så återkommer vi till dig.

 

Är du idag Castoransvarig men inte har fått ett login ber vi dig snarast kontakta oss på info@prosona.se så skickar vi ut det. Om ni har funktioner i er organisation som inte är Castoransvariga men som arbetar med support i Castor internt hör ni av er till oss för en lösning.

FJÄRRSUPPORT

För att hjälpa till med era supportfrågor behöver vi ibland koppla upp oss mot er dator via fjärrstyrning eller fjärrmöte. Ladda ner programmen här:

E-POST

Använd denna e-postadress om du vill komma i kontakt med oss för övriga frågor. (Gäller ej support)

TELEFON

Du når oss på tel 016-15 04 30

Våra kontorstider är 8-17 med lunchstängt kl 12-13.

FACEBOOK

Användarförening Castor har olika användargrupper på Facebook. Där kan du nätverka med andra användare, ställa frågor, ge tips och föra allmänna diskussioner om ärendehantering och verksamhetsrutiner. Eller varför inte bara säga hej till övriga kollegor i landet. Här hittar du dessa Facebookgrupper.

Ringmönster_genomskinlig.gif.gif
bottom of page